Oğlum pişik oldu ve çok ileri seviyede.Pişiği kanadı.Hamatan hamazinç seba med kullandım geçmedi.Şu an havalandırıyorum birşey sürmüyorum kurusun diye krem sürdükçe hem nemli kalıyor.başka ne yapabilirim acil yazarmısınız.Başka bi konu başlığım ise bebeğim isalmi kabızmı çözemedim.Kakasını az az yapıyor çok ıkınıyor ve ağlıyor.Bazende bezini full dolduruyor.Az az gelen kakası biraz sulu gibi ama çok yaptığında normal gözüküyor.Bilgisi olan yazabilirmi.İsala veya kabıza ne yapabilirim.Bebeğim 2 aylık