güzel anneler merhaba kızım 5 aylık, geçtiğimiz doktor kontrolünde sadece mama ile beslenen bir bebek olduğu için doktorumuz bir ay erkenden ek gıdaya başlayabileceğimizi söyledi, ilk olarak yoğurt sebze ve meyve şeklinde ilerlememiz gerekiyormuş. velhasıl ben hemen günlük pastörize sütümü aldım koyuldum yoğurt yapmaya, bir haftadır deniyorum fakat hiçbir şekilde tutturamıyorum haliyle geçemedik ek gıdaya yoğurt falan da yediremedim henüz kızıma.. bana yardım edebilecek veya yoğurt yapabilecek kimse yok annem burda olsa bilirdi de o da yok 🥺 birkaç arkadaşımla konuştum bu marketlerde satılan içim veya pınar markanın süzme yoğurtlarından verebileceğimi söylediler içime sinmedi doğrusu.. tecrübeler annelerden cevap bekliyorum ne yapmamı öneriyosunuuz, hazır market yoğurtlarından verebilir miyim? 🥴
ha şunu da düşündüm hani köyden yoğurtlar gelir ya bazı marketlere inek yoğurdu falan, bizim burada onlardan da yok olan da ekşi yoğurt oluyo yani koyun yoğurdu oluyo genelde