Bebis1_ doktorum bana şöyle demişti, evet ilaç bebeğe geçiyor ama senin bu halin mi yoksa ilaç mı bebeğe daha zararlı. Önemli olan bu. Şimdi benim stresim sinirim yüzünden çocuğum da huysuz mutsuz. İlaç kullanmayarak bebeğime iyilik yaptığım söylenemez yani. 8 aylık filan olduğunda ek gıda arttığında sütü daha az aldığında kullanabiliriz demişti. Özellikle gece daha az emdiği için bebek gece uykusuna yatınca içersin demişti. Bir doktora görünün sizi yönlendirecektir