esengl03 Kizlar dun oglum sunnet oldu bugun sargiyi cikarttim ama bez yapismisti kanadi birazcik doktorumuz birsey olmaz dedi yeni minik gazli bez kordum altindan ustunu kapattim siz de koymusmuydunuz cok uzuluyorum artik lutfen deneyimlerinizi yazin kanamasi ne zaman duracak cok zor birseymjs gercekten
Gastronomanne esengl03 bize doktorumuz hiç kapattırmadı öyle. Bardak bile koymama izin vermedi idrarıyla iyileceşecek dedi. Sarı kantaron yağı sürdüm her altını açtığımda hiç beze yapışma olmamıştı. Şimdi siz o gazlı bezi koydunuz yine yapışacak krem sürün bence gazlı bezi çıkarın
Eminecak esengl03 ilk gün sargılıydi sadece oglumunki ertesi gün batlari çıkardılar ve hic bir sey ile kapaymadik. Teremisin diye bi krem aldik her bez açısında kremin yarısını pipisine sıkıp kapattık hic yapisma da yapmadı bir kaç gün sonra yıkadık yikadikca da dikişleri düştü kendiliğinden. Düşmeyenler vardi onlar için de ılık ıslak bez ile silin dedi doktorumuz.
Melekbas esengl03 bol krem surmeme ragmen bizimde yapismisti doktora sordugumda sikinti yok dedi 7. Gun kontrole cagirdi bizi giderken yine bol bol krem surdum kontrolde cikartti bence cekmeyin dikis varsa cani yanabilir. Doktor gazli bezi cikartirken acimadi sanirim hic aglamadi oglum
Atlasinmotheri Biz koymamistik, doktor streç gibi biseyle bantlamisti ve her gun her tuvaletini yaptiginda cis kaka farketmez altini yikamami soyledi ne kadar su degerse o kadar cabuk iyilesir dedi sonra o bant kendiliginde dustu 2. Gunde. Krem suruyordum sadece
esengl03 Atlasinmotheri bizde kremi 3gun baslicaz dediki kanamasi tamamen durmadan kreme baslayamayiz dediler peki siz de kremi pipiyi geri cekip mi suruyordunuz ne kadar surdu eski duzeni almasi
Atlasinmotheri esengl03 hayir bantin icine dogru ve etrafina suruyordum. Dikisliydi dikisler kendiliginden dustu. Hic geri cekme yapmadim ama yapilmasi gerekiyor mu bilmiyorum. Doktor oyle bisey dememisti.
Deletedmom_123 Gazlı bezi sünnetten yarım saat sonra çıkarmanız gerekiyordu yani doktor niye söylememiş anlamadım
esengl03 Eminecak Eminecak bizde kremi 3gun sur dedi ama her gazli bezde kaniyor nasil iyilesecek anlamiyorum
Deletedmom_123 esengl03 bilmiyorum canım hatta doktor beni iki kere uyardı gazlı bezi gidince hemen çıkart diye muhtemelen bu yapışma olduğu için
Mrv135 esengl03 biz iki gün sonra çıkarmıştık biraz kanamisti ama tekrar bir şey koymadık üzerine. Doktor ne sargı ne krem hiçbir şeye gerek yok demişti..
haticeyavuzurmanov esengl03 bize doktor tuvaletini yaptıkça gazlı bez kendisi düşecek dedi çok az bir yeri kalmıştı yapışmıştı onuda doktor kontrole gittiğimizde çekip üzerine tentürdiyot sürmüştü kanama olmadı ama baya ağladı bide krem verdi sargı çıkınca sürmeye 1 hafta kullandık çok hızlı iyileşti sizin de hemen geçer inşallah
esengl03 Deletedmom_123 bnde smdi sordum dediki tuvaleti bulasmasin diye koy dedi krem surunce daha yapismaz zaten dedi
Bebegimm1 esengl03 ameliyattan sonra bile gazli bez koymadi doktor cikarirken ister istemez yapisiyor biz gazli bez kullanmadik yarasi acikti orayada antibiyoktikli krem kullandik
Elifkskl esengl03 kanayan yere Bi pamuk yardımı ile 3 dk kadr bastır kanama durur canım temiz tutmaya çalış bez sürekli değiştirenler bir sorun olmaz idrar bile iyileşmesine yardımcı oluyır geçmiş olsun