Zeynom33 geçen sene bu zamanlar hamileyken ben kendim geçirdim canım aşırı derece de kaşınıyor bir arkadaşımın çocuğundan bulaşmıştı cildim hassas normalde bir de hamile olunca bulaşmıştı tavsiyem tuzlu suda bekletin el ve ayakalarını bana bir krem vermişti o kaşıntıyı azaltmıştı birazdan bulursam atarım ama çocuklarda kullanılıyor mu bilmiyorum doktorunuza danışmakta fayda var çok çok geçmiş olsun inşallah hemen geçer 🙏🏻🌸