mihra2022_ Kızlar yardım doğumdan sonra gobegimde ve vajinam da aşırı kararma oldu nefret ettim resmen :( sizinde olan var mıydı bu kararmaya ne iyi gelir acil yardimm
2prnses1prens mihra2022_ karbonat ve limon diyolar ama be kadar dogru bilemiyprum asitli oldupu için pH seviyesinde vs. Sıkıntı olabilr
Ciceklimmm_25 mihra2022_ sezeryan doğum yaptım anlamsız bir şekilde göbeğim de ellerim de vajina da 6 ay sonra geçti