Cerenmert hic bir şey geçirmez isilikler kötü bir şey değil cok opmeyin dokunmayin geçer. Benim oğlum 3 aylık olana kadar vardı sonra bi anda kayboldular. üzülüyordum bebek yüzü böyle mi olur acıyor mudur diye ama normal bir durummus. kalın giyinmek etkiler tabi ama benim oğlum yazin dogdu uzerinde bi çıtçıtlı ile dururdu yinede cok fazla çıkmıştı. Gazi oluyor kakasi oluyor ıkınıyorlar agliyorlar öyle çıkıyor artıyor