keremsmom00 3 aylık Bebeğimin burnu üstünde isilik gibi mi diyim sivilce gibimi ne kızarıklıklar olmuş alerjisimi var bir şeye de oluyor yoksa normal mi bebeklerde uyuyunca hiç birşey yok geçiyor sonra tekrar çıkıyor