Merhaba güzel anneler. Geçenlerdede 4ay atağı ile ilgili tartışma başlatmıştım şimdi bir şey soracağım sizlere. Bebeğim gündüz uykularında aşırı sıçrıyor elleri yatağın kenarlarına deyecek şekilde açıyor. Eskiden bu kadar değildi. Şimdi çok çok çoğaldı sanki. Sebebi atak ola bilirmi? Neden olsunki böyle. 4ay 10günlüğüz daha😥