omerogundur özel eğitim öğretmeniyim. Otizim 2 yaşından itibaren tanı koyulan bir özel durumdur. Bebek göz teması kurmaz, sürekli tekrarlayan hareketler yaparsa, bize normal gelen seslere o aşırı tepki veriyorsa bunlar ve buna benzer belirtiler var ise otizim tanısı konulabilir . 2 aylık bebek imkansız tani koyulması