2 yasinda oğlum şiddetli burun akintisi, şiddetli öksürük (balgam) var , burun akintisindan dolayı burnu silmekten yara oldu artık. Bisolnatur surup ve aferin kullanıyorum doktor bunları verdi ama 4. Gün hala aynı şekilde devam ediyor. Önerebileceğiniz birseyler var mi sevgili anneler