Sema-nehirasel Kızlar faturanız kaç geldi. Bizim 950 gelmiş valla 1 buçuk bekliyordum arkadaşlara etraftakilere gelenleri gördükçe 950 ye şükür ettimm valla
Yigitefeannesi Sema-nehirasel 772 gibi gelmiş bende 1.5 bekliyordum duyunca bi sevindim ne yalan söyleyim 🥲
Sema-nehirasel miaselinam bizim tam 1 aylık 45-50 arası yandı. Bi arkadaşıma 2 ye yakın gelmiş onları görünce korkmuştum 😂
Yigitefeannesi Sema-nehirasel maalesef ya ve bütün bunların bi sene içerisinde olması daha da üzücü ne yazıkki 150-200 gelirdi evde tişörtle gezerdik şimdi kalın kazak+battaniye ile geziyoruz yazık gerçekten 😟
cankuzularim Sema-nehirasel 560 geldi evde tişörtle geziyom merkezi sistem olduğu için bize çok gelmiyor