Kızlar bebeğim 13 aylık memeye düşkünlüğü yoktu bazı günler emmek istemezdi doğum gününden sonra inanılmaz bir bağımlılık başladı vermediğim zaman ortalığı yıkıyor. Karnı doyduktan sonra da geliyor yani açlıkla da alakası yok. Geceleri mışıl mışıl uyurdu şimdi sadece memede uyumak istiyor yarım saat emiyor çekiyorum çığlık kıyamet resmen apartmanı inletiyor neden memeyi çektim diye. Nedir acaba bunun sebebi