Benim oğlum da 5 aylık doğduğundan beri her banyoda ağlıyordu 3.5 aylıkken spaya götürdüm orda çok eğlendi suyu çok sevdi ondan beri ağlamıyor bunu da deneyin isterseniz bende her yolu denemiştim ağlamasın diye ama işe yaramamıştı böyle geçti su korkusu