Kemozeh Merhabalar bize doğalgaz ve elektrik yardimi cıktı elektrigi aldik fakat dogalgaz yeni onaylandi henuz yatmadı size ne kadar yardim oluyor ve her ay mı ödenek oluyor ?
beyzanrdll Kemozeh bize de çıkdı yılda iki kere veriliyomuş sanırım bize geçen ay 700 tl yatmış bidaki ne zmn gelir bilmiyorum keşke bu kış her ay verilse
Minigim38 Kemozeh 900 TL çıktı geçen ay 350 TL ye yakın geldi ödedik kalan yardım miktsri550 600 TL arası bisey kaldı. Bu ay 1500 geldi yarısını ödedi geri kalanını biz ödedik
witcher Kemozeh yılda 2 kez yatıyor doğalgaz 6 ay boyunca yatanı kullanabilirsiniz. Elektrik yardımı her ay ama