isimsiz0 Çocugum için almak istiyorum sürekli hastaneye gitmekdense.. önerdiginiz marka varmi güzel olan. Omron hariç o biraz pahali geldi bana
Jaleoyku Eşim nebulizatörleri araştırdı. Sonunda pahali ama nexus marka aldi. Partikülleri daha iyi parçaladığı için pahalı ama aldım diyor. 🙂