tavsanuykusu Kızlar bebeğim 9. Ayına girecek ayakkabı almak istiyorum ama ayak numarasını bilmiyorum h&m den beğendiğim bir model var onu alacağım fikri olan yazabilir mi acaba ?
mysa2 tavsanuykusu 19 olur çok tombik değilse . Birde her ayakkabının kalıbı farklı olabiliyor yorumları varsa oku öyle al canım
pogacayanakk Ben burdan bakıp almayı düşünüyorum. Birde h&m de kıyafet kalıpları büyük oluyor ayakkabı da da o şekilde olabilir ona dikkat edin