1 yaşında kızım bi süredir iştahı hiç yoktu çoğu şeyi yemiyordu zar zor yediriyoduk azda olsa ama şimdi hem diş çıkarıyo hemde hasta şuan günlerdir lokma sürmüyo ağzına anne sütü dışında sadece anne sütü emiyo napıcağımı şaşırdım büssürü şey denedim çok zayıfladı bu durum beni çok üzüyo lütfen önerisi olan var mı?