Kızlar bebeğimin öksürüğü olduğu için doktor bitkisel bir şurup verdi Fitospan diye ayrıyeten kabızlığı sürekli olduğu için duphalac diye bir şurup verdi ama ben hiç bir şekilde oğluma bunları içiremiyorum su ile karıştırıyorum biberonla kaşıkla bardakla hep denedim ama içmiyor önceden içiyordu ama gripti bende serum fizyolojik ile burnunu tıkandıkça açtığım için artık elimden zar zor yemek yiyor onda bile başta direniyor 8 aylık bu arada ne yapabilirim nasıl içirtirebilirim bu durumu yaşıyan var ise nasıl geçirdiniz