Edda112 Anneler oğlumun klamoks isimli antibiyotik sonrası popsunda ve cinsel organında yanık derecesinde pişik oluştu sadece bir kaşık kullandı antibiyotigi ve fark edince hemen çöpe attım. Doktora gittik fitokrem verdi allerset şurup verdi. Sürüyorum ama hiçbir değişiklik yok cayır cayır yanıyor ağlıyor yavrum soyulmuş ciğer gibi silemiyorum bile kanıyor her seferinde yıkıyorum. Daha önce böyle bir şey yaşayan varsa neler yaptınız nolur yardımcı olur musunuz 😥🙏
elizabeth Edda112 ay bu antibiyotik benim kızıma da dokunmuştu vücudunda döküntü olmuştu ama sizin ki kadar çok değil çok geçmiş olsun. Hamazinc, travazol falan denediniz mi? Bi de eczacınıza danışın böyle bir durumda eczacı el yapımı bi krem tavsiye etmişti bize o çok iyi gelmişti. İsmi falan yoktu o yüzden yazamıyorum ama bi sorun belki yardımcı olurlar
Dedimolabilir Edda112 bu antibiyotik kizima da alerji yapti eltimin ogluna da. Maglesef sudocrem kullandim sadece acisini aldi ilac bitti oyle gecti. Dr soyledim ama yapar dedi sadece.
FatmaKrbkl Edda112 canım bağırsak florasını bozduğu için o şekilde pişik ve ishal gibi bişey oluyorlar, ben mavi maflor damla kullanıyorum antibiyotikle birlikte ve sonrasındaki iki üç gün devam ediyorum, antibiyotik tedavisi sona erdikten sonra yani
Edda112 Koalaannesii_0610 yoktu aslında daha önce muadili olan antibiyotigi iki kere kullanmıştık ama bu sefer böyle oldu bende anlamadım kendimde sağlıkçyim ondan olduğuna eminim yan etkileri arasında yazıyor zaten ama bizimki ileri derecede oldu Dr bişey demedi sadece yazdığım iki ilacı verdi.
Edda112 elizabeth travazol fitokrem sudocrem sürüyorum ama hiçbiri bir işe yaramadı sürekli ıslak kalıyor ondan mı bilmiyorum açıp havalandiriyorum sık sık değişiyorum bezi ama sürekli açık bırakamıyorum zaten hasta şaşırdım ne yapacağımi cani çok yanıyor 😥
Koalaannesii_0610 Edda112 ha anladım canım bizimde aynı olmuştu da antibiyotige alerjisi varmış meğer kantoran yagi gecrmisti zorda olsa
Elifmm Bizimde antibiyotikten pişik olmuştu bütün kremleri denedim fayda görmedi canım travozal geçirdi ama 2 gün uygula geçer hemen
Hi7581 Edda112 canım geçmiş olsun. Benim oğlumda da olmuştu. Antibiyotiklerin yan etkileri olabiliyor içirme onu. Ayrıca ıslak mendil de kullanma. Altını değiştirirken ılık su ve bebek pamuğu ile sil ve güzelce kurula. Poposunun kurulduğundan emin olunca travozol krem (çok ince bir tabaka) sür. Sık sık değiştir. 4 günde iyileşiyor