Merhabalar kızım çarşamba günü ikinci kalp ameliyatını olmuştu burada söylemiştim zaten çok zor bir ameliyat geçirdi. Doktor bile beklediğinden daha zor geçtiğini ama yapmak istedikleri ameliyatı başardıklarını söylemişti. İlk başta her şey iyiydi tansiyonu, idrar çıkışı ve değerleri… Sonrasında vücut reaksiyon yarattı. İdrar çıkışı olmadı ve tansiyon değerleri düştü, kalp ritmi bozuldu. Ritim makinasına bağlandı bir gün makinada kaldı ama bu sorunu atlattık şu an ritim makinasına bağlı değil. Tansiyon ve idrar hala büyük bir problem vücudu idrar ile ödemi atamadığı için vücudu şişti doktor aşırı derecede idrar için sıvı da veremiyor çünkü tansiyon değerleri daha da düşüyor. Şimdilik sıvı verilmesini azalttılar. Önce tansiyon değerleri stabil olmasını bekliyor ardından da ödem için idrar söktürücü ilaçlar verecekler. Kalbinde problem yok ama tansiyon ve idrar sorununu aşmamız gerekiyor. Durumu hala kritik ama ben kızımın gücüne inanıyorum ve dualarını hala bekliyorum. Lütfen 3.5 aylık kızım için dualarınızı esirgemeyin. Rabbim kimseyi evlat ile sınamasın. O kadar zor ki evde odaya geliyorum ana kucağı var, banyoya gidiyorum onun banyo eşyaları var, yatak odasına gidiyorum beşiği var. En kötüsü evde kokusu var ama kendisi yok. Eve sığamıyorum artık onsuz hayat çok zor. Dualarınızı esirgemeyin.