cypriot Yaklaşık 2 saat önce bebeğimin altını değiştirdiğimde hiç bir sorun yoktu, az önce tekrar değiştirdim ve testis kenarında tek tarafta şişlik ve kızarıklık var, dokunduğumda ağlıyor. Sivilce tarzı ufak bir bölge değil, yaygın bir şişlik sol testis ve kenarında ki bölge. Yarın için doktor randevusu aldım fakat internette de herhangi bir bilgi bulamadım, böyle bir durumla karşılaşan bilgisi ya da fikri olan var mı ?
Cannsuu cypriot yarini beklemeyin hemen doktora goturun lutfen. daha once boyle bi post acmistim. benim bebegimin dogustan sol yumurtaligi yok yani daha dogrusu testise giden damarlar kendi etrafinda dondugu icin kan akisi olmamis ve curumus. doktorumuz eger sag tarafta da agri sislik kizariklik olursa hemen getirin mudahale edelim dedi. cunku 6 saat icinde mudahale edebiliyorlarmis sadece. sizinki ondan mi bilmiyorum belki de sadece sivilcedir o yuzden panik yapmayin ancak bence yarini beklemeyin. cok gecmis olsun. tekrar soyluyorum lutfen panik yapmayin sadece bilginiz olsun yarini beklemeyin diye amlattim.
cypriot Cannsuu Ben acilde genelde ilgilenmeyip yarın gelin poliklinikte bakalım dedikleri için yarına randevu almıştım ama evet dediğiniz gibi basit gözüken bir şey ciddi bir sorun da olabilir. Bi yarım saate tekrar kontrol edip götüreyim en iyisi.