Aşkolar ek gıdaya geçiş yaptık netten de baktım ama kafam karıştı genelde ağız çevresinde döküntü falan diyor ishal diyor ama şuan dişten ötürü salyası arttı kuru tutmaya çalışsam da illa ki hafif kızarıklık oluyor dişten dolayı ishalde var biraz nasıl ayırt edicem ben başka daha belirgin bir özelliği var mı anlamam için acaba