Kızlar kızım ne biberon ne emzik tuttu sadece suyu damlatmaz biberonda cok nadir içiyo 1 yaşına girdi onu biberona nasıl alıştırabilirim yada alıştırmalımıyım bi yerlere gittiğimzde birley içmiyor etrfmdaki insanlrn cocukları ne gğzel süt içiyolar meyve suları falan benim kız içmiyor yaa bilmedim alıştırsam mı düşüncelerinizi alabilirimiuim