Öncelikle geçmiş olsun 38+6’da 3490 gram doğan oğlum solunum sıkıntısı nedeniyle küvöze alındı. Ciğerlerinde ödem var dendi, inliyor dediler. Bir miktar da enfeksiyon vardı ama çok yüksek değildi. Hem solunumunu hem de enfeksiyonu takip ettiler. Sütüm damla damla geliyordu ama yine de 3 saatte bir sağıyordum, günde 2 kez de emzirmeye gidiyordum. Ayrıca mama da veriyorlardı tabi sütüm yetmediği için. Enfeksiyon geçmezse antibiyotik başlarız dediler neyseki kendiliğinden geçti, solunumu da toparlanınca 4 gün sonra çıktı oğlum küvözden, eve geldik. Eğer ilaç başlansaydı 10 gün kalması gerekecekti. Burda en önemli şey sizin rahat olmanız bol bol dinlenin, uyuyun, ılık duş akın, bol su için, kayısı hoşafı, kuru incir, hurma, tahin ya da tahin helvası tüketin. Anestezinin etkisinin çabuk atılması için de kahve, bitter çikolata tüketin. (Yoksa bel ağrısı, baş ağrısı kaldı diyenler oluyor bende kalmadı mesela) bi de çevrenizde “ağlama sütün kesilir” diyenler varsa dinlemeyin. Önemli olan rahatlamanız. İlk gece kayınvalidem ve annem kaldı aman ağlama sütün kesilir diye diye izin vermediler iyice sıktım kendimi ertesi gün kovdum onları eşim kalsın istedim onlar gidince eşime sarılıp hayatımda ağlamadığım kadar ağladım ve inanılmaz rahatladım ondan sonra da sütüm artmaya başladı. Size ne iyi gelecekse onu yapın, etraftakileri dinlemeyin. Tekrardan çok çok geçmiş olsun 🤗