_adennil Kızlar merhaba, bebeğine kullanıp etkisini gören var mı acaba ? Kullanmayı düşünüyorum ama emin değilim.
elfymn _adennil bende kullandım hatta oğlum 2 yaşını geçti hala boynunda . Bizde diş dönemini sıfır ateşle geçirdik salyasını da aşırı azalttı kolyeden sonra ama her çocuğa aynı etkiyi gösterir mi bilmiyorum
Zlm _adennil salyasini kesti onu gördüm ama ağrı konusunda birşey diyemem çünkü kokyesiz hiç dış cikarmadi gerçi her diş aynı agriyo yapmiyo zaten ama geceleri ağrısı olurdu
Eliz13 Biz gördük salyası kesildi taktigimdan beri ve rahat çıkardı dişlerini çok şükür ne ateş ne iştahsızlık yaptı
elfymn Mommygirl kusura bakmayın geç gördüm 👀 normalde bir İnstagram butiğiydi ama trendyolda da satışları vardı ordan almıştım 🫠 zaten uygulamalarda ki yorumlara bakarak almıştım bende alanlar hep memnundu