Oglunun_annesi Kızlar bı bakar mısınız normalde 5 gün adet olurum 6. Gün banyo yapardım adetim bunda üç gün oldu ve kesildi tamamen hamile olabilir miyim kendimi de hazır hissetmiyorum erken gebelik testi alsam çıkar mı bu durumu yaşayan oldu mu
Oglunun_annesi Eylul05 bende öyle düşünüyorum ama arkadaşım da aynı şeyler başına geldi diğer ay bı kaç damla adet olmuştu ve hamile olduğunu öğrendi sonra bunu da düşünüyorum bilemiyorum 🤦
Busrazeyn Oglunun_annesi yani hamilelik belirtisi olarak hani üstüne görme dedikleri durum var ama onda normal adet kanamasi gibi olmuyor kahverengi lekelenmeler seklinde oluyor belki ictigin ilac felan varsa agri kesici gibi o kesebilir ama cok supheleniyorsan test alip yaap istersen canim ama bence yoktur.
Oglunun_annesi Busrazeyn iki gün veya üç gün üst üste dolerx içtim günde bı kere baş ağrısı ve karnım çok ağrıyor diye bebeğim de var emziriyorum normalde de ilk defa bu kadar kısa oldu ağrı kesici olarak ilk defa dolerx içtim
Nur_nur_26 Oglunun_annesi eğer 3.5 damla şekilde değilde normal adet kanaması gibiyse korkma. Bide aynen hap içmissin ondan emin ol.
Oglunun_annesi Busrazeyn bende bu zamana kadar parol içmiştim öyle biliyordum kulağım ağrıdığı için gittiğimde verdiler bişey olmaz dediler 1 yaşında oğlum var
Nur_nur_26 Oglunun_annesi korkma kuzum o zaman. İçin rahat etsin istiyosan bi test al erken gebelik testinden kafan rahat olur. Ama dediğimiz gibi hamile değilsin. Üstüne görme az önce ki ablanın da dediği gibi adet gibi olmuyor. 3.5 damla gelip bitiyor 1 Ped bile dolmuyor azicik oluyo yani.
Oglunun_annesi Nur_nur_26 şimdi aldım yaptım tek çizgi ama yine aklımda şüpheler oluyor 😁 bı haftam baya bı stresli geçti bide ağrı kesici felan içince inşallah ondandır 😊