ElaZeyAras Arkadaşlar düğünde takı takılırken kameranın yanımizda olduğu nu fark etmemisiz .benim kuzende baya konuştu . Acaba sesi girmismidir .müzik calmiyordu bu arada . Ben çok fazla evham yapan biriyim . inşallah girmemiştir delinin.
Sarikuzumalp ElaZeyAras Müzik yoksa ses duyulmuştur. Kamera yanınızdaysa üstelik sesi net çekmiştir. Tabi çok kalabalıksa sesler çoksa duyulmamış da olabilir. Bizde düğün çekimleri yapıyoruz bazen böyle şeyler duyuyoruz 😃
Minkpndam Yok girmez o kısımda çok ses olduğu için hepsini almazlar yüksek çıkan ses girer tabi kuzenin bağırarak konuşmadıysa
ElaZeyAras Minkpndam yok bagiraraak konusmadi .çok şükür içimi rahat ettiniz .Allah razı olsun sizden
Sarikuzumalp ElaZeyAras duyulmamıştır o zaman bir metre kadarsa çünkü diğer sesler de karışınca belli olmuyor.
ElaZeyAras Sarikuzumalp aallahin delisi yemin ederim derdim yoktu dert koydu içime . İnşallah duyulmamistir.
Sarikuzumalp ElaZeyAras Bir metre varsa duyulmamıştır merak etmeyin kamera dibinde konuştunuz sandım ben. Müzik varsa zaten hiç duyulmaz da yoksa dibindeyseniz çıkmıştır ama bir metreden diğer sesler varken duyulmamıştır.
pogacayanakk Abimin düğününde kameraya yakın bağırmadan konuşmuştum müzikte yoktu ve ne söylediğim gayet rahat duyuluyordu video da
MinikPrensesannesii ElaZeyAras ne dedi de bu kadar fazla evham yaptınız 😊duyulmamıştır diye düşünüyorum
ElaZeyAras MinikPrensesannesii anksiyetem var benim o yüzden . Keşke bende herkes gibi hiç birşey umursamadan yaşayabilsem .