Minikkurbagam benim oğlum da 3 yaşında kavganın ortasında kalıp kekeme oldu şimdi 13 yaşında kekeme devam ediyor ama çok değil ☹️dil terapistine götürdüm 2 sene sonra corona hamilelik bebek derken kaldı öyle.Doktor genetik olunca geçmez demişti .sonradan olmalar geçer ama tedavi gerektirir demişti.Ve korku mutlaka bir şeyden korkmuştur.
Sabırla dinleyin onun cümlelerini sakın tamamlamayın çok konuşun kitap okuyun ,ağzının etrafına şeker sürüp yalamasını isteyin ,köpük balon alın üfletin normal balon şişirsin düdük alın çalsın aklımda kalanlar bunlar