_07cinarhsn Ağda yapan var mi aranizda kızlar benim o kesik yerim uyuşuk dokunsam acı var gibi ağda yapabilir miyim veya ne kadar zaman geçmesi gerek daha 21gün oldu doğum yapali
_07cinarhsn sabirsizbebek15 acı gibi uyuşuk gibi canm ama bişey olur mu diye korkuyorum sende bişey oldu mu
sabirsizbebek15 _07cinarhsn hayır bişey olmadı her ihtimale karşı oraları eldivenle yavaşca aldım sen de öyle yapabilirsin
aysqul Bende sezeryan oldum dört ay sonra gidebildim gittiğimde ilk yapıştırınca acıdı ana sonra acısını hissetmedim benimde uyuşuk hala acaba geçmezmi 🧐
aysqul Bende sezeryan oldum dört ay sonra gidebildim gittiğimde ilk yapıştırınca acıdı ana sonra acısını hissetmedim benimde uyuşuk hala acaba geçmezmi 🧐