2 çocuğumuda herhangi bir cuma günü ezanla sela arası banyo yaptırıp emzirip öğle uykusuna yatırdım ve uyandıklarında sadece 3 5 gün geceleyin uykusunda emzirdim oda maksat göğüsler dolup ağrımasın diye bu şekilde kestm okadar kolay olduki 2side 2yasinda bıraktı .ara ara gelip istediklerinde acidigini söyledim hic ısrarcı olmadılar ki okadar düşkünlerdi