Ben de ilk sma kullandım kabızlık yaotı şuan aptamil kullanıyorum
Baslarda cok güzel içti ama anne sütğ arttıgından mıdır nedir mamayı bikaç kez reddetti ama içiyor
Mama bez gaz damlası vs bünyeden bünyeye bebekten bebege değişiyor aslında deneme yanılma yöntemiyle bulmak gerek