melekanesi 13 aylık ikiz kızlarım var. Biberon, Kaşık, pipetli suluk, bardak neyle verdiysem istemediler. Elleriyle direk itiyorlar. Belki ayda bir kana kana içiyorlar. Öneriniz var mı?
minnosanne0 melekanesi bizimki de içmez pek. Ağzına alıyor suyu püskürtüyor oyun yapıyor. Böyle yapan çocuğa su içirmek işkence. Bilinçlenince içer diye umut ediyorum.
RanaBadekus melekanesi benimki tam tersi aşırı su kusu yani 3 kez doluyor gündüz biberon gcede uyurken bi biberon bitiriyor genelde tuzlu yıyoruz ymkleri tatlı sveriz ondan olablr diye düşndüm
tugcedefnehsyn melekanesi benimki de 1 yaşına girdi asla içmiyor bütün sulukları alıştırma bardağı denedim bardakla kaşıkla yok malesef içmiyor korkuyorum zararı olacak böbreklerine vs diye six hiç doktora danıştınız mı
Dilruba_1 Kaçıncı ayda su vermeye başladınız bizim 4-5 aylıkken bardakla verince de içiyordu az az O aylarda alıştırmak gerek sanırım biraz Şimdi de suluk alacağım bakalım
Birbebekkkbircicek Pipetli sulugu var, annecim suyun nerde diyorum bulup içiyor öyle öyle içtiriyorum yeni keşfettim bunu da😂
melekanesi Birbebekkkbircicek ah denedim ilk o pipet için heveslendiler. Sonra o pipet diş kaşıyıcı oldu 😀
Duyulurum Birbebekkkbircicek haha tamam 😄 ben de oğluma hep gaza getirerek su iciriyordum. Kim içsin bu suyu? Kendin icebiliyor musun? Diyordum ya da video çekiyordum, cekilmeyi çok sevdiği için içiyordu 😄
Duyulurum Birbebekkkbircicek teşekkür ederim öneriniz için ama şu an zaten öyle bir sorun yok kendisi bol bol içiyor cok şükür. Bitince doldurtmaya geliyor 🙂
Duyulurum Birbebekkkbircicek sizin bebeğiniz daha küçük sanırım. Birden bire konuşmaya başlamadi ama bir iki kelimesi hep vardı onların üstüne koyarak devam etti. 20 aydan sonra iyice açılmaya başladı. Cirtcirtli etkinlik kitaplarının çok faydası oldu onları öneririm size de 🤍
melekanesi tugcedefnehsyn doktora danışmadim. Ikeaninkini aldım. Arkadas tavsiyesiyle. Bugün içtiler. Umarım heves değildir