Burcu1101 sizin hormonlarınız bebeğe geçtiği için oluyor , yenidoğan sivilcesi diyorlar , zamanla geçiyor , doktorumuz serin tutun demişti , her gün yıkadığım halde yüzünü günde 3-4 kere ıslak pamukla siliyordum , bir de kortizonlu bir krem vermişti ama ben kullanmayı tercih etmedim .İsterseniz kremin adını veririm .