Yesimgulcakir SaremAselim_0817 ayyy canım bende konu açmiştım gecende , evi ilaçladım geçmedi ve ısırıyorlar , yuvalarını buldum öyle kurtuldum baklıyatların içini sarmışlardı sende bir bak oraya , çok illet böcekler genelde ya uyuyorlar ya uçup ısırıyorlar
SaremAselim_0817 Yesimgulcakir ısırıyolar mı peki ısırdıklarını nasıl anlıyodunuz kızımı ısırmasınlar yaa şimdi daha da kötü oldum hemen yok etmem lazm onları
[silindi] SaremAselim_0817 evet canim bir hafta falan oldu mutfaktan geliyolarmis kapısıni kapatip denedim. Isiga geliyolardi hep tavandalardı. Bir guzel mutfak dolaplarini indirip temizledim paketli gidalri temizledim agzi acik olanlari attim ve kurtuldum suan gorunurde yoklar. Bocek kadar pis bisey yok evde bide bebek var🤦🏻♀️
SaremAselim_0817 [silindi] dün baktım mutfağın her yerine kuruluklara filn yok hiç bi yerde öyle nereye geldiler acaba yaa
Yesimgulcakir SaremAselim_0817 canım baya baya sivri sinek gibi oluyor hele alerjık yapısı varsa şişiriyor , halıları falan iyice süpürün canım
[silindi] SaremAselim_0817 kaynagi bulup yok etnek lazim kuzum. Ben bursada yasiyorum burda bi ilaclama sirketine sorduk 100 tl demis yarim saat kapali dursa yetermiş. Istersen sende bi arastir olmazsa ilaclatin🤦🏻♀️
Canimincani SaremAselim_0817 bizim evde de var. Bence dışarıda geliyorlar ama gelince de evdeki şeylere giriyorlar. Çekmecede ıhlamur vardı, hep içine girmişler. Sirke ile tüm mutfağı silmiştim kurtulmuştum geçen sene, bu yıl yine çoktular:(
SaremAselim_0817 Canimincani camlarımda sineklik var öyle kapı filn da açık değil ama bulucam kaynaklarını
SaremAselim_0817 Ertugrulunannesii evet canlı çiçek de var yarın onları da yok edicem vericem eşime dükkanına götürücek Ertugrulunannesii
SaremAselim_0817 [silindi] evimi de yeni ilaçlattım canm yaa bir ay oldu işte güzel de temizlk yaptık yani bakalım olmadı kendim ilaçlıcam kaynağını bulayım da yoksa olmuyo böyle yani
Summer nightingaleyan ahh ahh biz neler çektik artık sinir krizleri geçiriyordum taşındık ve eşyalarla bile geldi biliyor musun? Öyle bela atom bombası bile öldürmemiş düşün artık hemen tavsiyelerimi vereyim şimdi kaynağı bulman lazım çatlak delik ne varsa hepsini alçılayın kapatın bayerin jeli var gördüğünüz yerlere buzdolabı arkası bulaşık makinesi arkası her yere yapıştırın biz boraks yapmıştık ama ölmesi için onun üstünden geçmesi gerek pek etkili olmamıştı
Zeynp SaremAselim_0817 yaa benimde evimde var cıldırdım temizlemediğim yer kalmadı. Evi ilaçladık hala geçmedi. Büyün bakliystlsrı havalandırdım olmadı. Yeni halı almıştık ondan şüphelendik artık halılarda küçük küçük olusur dediler. Sizi de okuyunca şaşırdım. Bi bizde var zannettim. Ben çözüm bulamadım. Her gördüğümde evi süpürüyorum 😔
SaremAselim_0817 Zeynp ya bende neden geldi anlamadm bende gördüğüm yerde tutup atıyorum arkamı dönüyorum başka yerde
SaremAselim_0817 Yesimgulcakir ayy gerçekten mi zehirli fişn değildir herhalde dimi şükür öyle alarjik bişeyi yok bebeğimin de olmasn yine de yaa