Bebeğim 36+4 haftalık düşük kilo doğan bir bebek. O sebeple kilo alımı için doktorlarımız mama ve meme beraber götürün dedi. İyi güzel. Kilo alımı durdu mamayı arttır dediler. 3,5 ayında meme reddi başladı memeye zorla dediler. Ona da tamam. Bu sefer kilo kaybı başladı mama sayısını tekrar arttırın dediler. Bu gün tam 5 aylık oldu 2 gündür asla memeyi istemiyor. Hatta normalde geceleri emen bebeğim dün gece biberon diye o uyku halinde bile beni itti. Ağlamasına dayanamadım yatmadan sağdığım sütü verdim. O kadar kötüyüm ki bağım kopmuş gibiyim bebeğimi benden almışlar gibi. Az önce yine denedim yok kucağıma yatırır yatırmak sinirleniyor artık. Emzirmeyi bu kadar seven biri olarak çöktüm resmen. Doktorumuz dün akşam bu aydan sonra dönüşü zor dedi, zorlamak inatlaşmayı getirir daha çok istemez dedi. Geceden çok umutluydum yok gecede emmedi.
Sanki oğlum beni artık istemiyor sevmiyor ben de herkes gibi oldum hissi geldi. Yaşayan var mı geçecek desin lütfen 🙏🏼