Eloo005 Bebeğinize artık sen yavaş yavaş büyüdüğün için geceleri memelerden süt gelmeyecek diyin, sadece gündüz süt olacak ve o zaman istediğin kadar emebilitsin diyebilirsiniz. gündüz ara ara hatırlatın , akşam son emmesnde de söyleyin bu bugünki son süt , gece uyandığında süt olmayacak diyin. Gece uyanıp istedipinde kararlı bir şekilde aynı şeyleri söyleyin. 1hafta kadar şanslarını deniyorlar ama sonrası aydınlık korkmayın☺️Bu aşamada ağlamalar uykuya geçişlerde sırun oluyor bu çok normal.