kolonyalimendil Papatya14 29 günlüğüz bizde öyleyiz canım sanırım bağırsaklar daha tam gelişmediği için böyle
Dunyambaris Papatya14 normal endişelenme. Kaslarını kontrol edemiyor. Ama yine de doktora görün ne olur ne olmaz. Oğlum iki aylık hala biraz zorlanıyor. Yapamayınca sinirlenip ağlıyor
NoOne Papatya14 bağırsakları yeni düzene giriyor annesi çok normal eğer emziriyorsan rezene kimyon karışımlı çay iç hem gazını hem de kakasını rahat yapar bağırsakları düzene girene kadar
Benanneoldum123 Merhaba bende bebeğimde aynı sorunu yaşıyorum. Doktora söylediğimde yalancı kabızlık olduğunu söyledi nedeni ise henüz kaslarını aynı anda çalıştırmayı öğrenemediğinden kaynaklı imiş
Benanneoldum123 Doktor bana hakiki zeytinyağını dolapta dondurup kulak pamuğuyla anüsüne masaj yapmamı söyledi. Bacak ve karnına da masaj yapabilirsiniz. Yavaş yavaş düzene girecektir.