İki gün önce hastaneye gittik. Doktor salgın var dedi. Burnunun açılması lazım, burun damarkarı tıkandığı için de gözleri yaşarıyor dedi. Orada şırıngayla burnunu açtılar. Evde siz de yapın dediler. 2 gündür uyumadan önce şırınga ve izotonik suyla burnunu açıyorum. Fakat balgam geçmiyor. Bu sabah daha da arttı. Öksürüğü var ama balgamdan mı yoksa normal öksürüğü mü var anlamadım. Hastaneler dolu, mikrop yuvası gibi. Devamlı götürüp daha da hasta etmek istemiyorum. Ateş yok. Ne yapabilirim