zisaneysam hadi canımmmm 😁😁😁benim ogluşumda 3,5 aylık salya akıtıyo aşırı şekilde ama dişten şüphelenmiyorum kızım 6. Ayda falan çıkardı. İnş. Hafifler agrısı kehribar kolye var denemedim ama bi dene istersen çok şükür benim kızım ağrısız çıkarmıştı oğlumda ağrısız çıkarsın. Geçer tez zamanda inş.