brolarim aynı ben ikinci bebek yine uykusuz Allah’ım sağlık versin de geçici diyerek kendimi teselli etmeye çalışiyorum büyük oğlum 7 yaşına kadar çektim gece kalkar niye sabah olmuyor diye ağlardı doktor en geç yedi yaş demişti öylede oldu ama en azından o ilk uyutunca akşam üç saat uyurdu kucugunde oda yok Allah yardımcımız olsun