Kızlar Nasıl başlık yazacam bilemedim..uzatmamaya çalışacam..Halam yardım hayır işleri ile uğraşır ve whttsapta iş arayanlara falan duyuru yapar…yine bir duyuru yapmış bugün,evde ek işi,ok tabanca montajlama,Yada topaç montajlama… grup varmış, gruba katıldım,heyecanlandım..neyse grupta 267 kişi katılım var,Bende bu grubun sahibine mesaj attım bende iş istiyorum diye…Bana bu işi yarım bırakmayın gibi bilgiler verdi.. sonra siz kelimesinden sen cümlesine döndü, Soracağın olursa bana yazarsın vs..baktım cümleler gittikçe laubaliliğe gitti..Evli olduğumu belirtmek için eşimde yardım edecek diye yazdım,(kızlar bu arada eşim kabin görevlisi ve Gece İstanbul’da kalacağı için yanımda yoktu,onada bir yandan bilgi veriyordum)..en son eve teslim edeceğiz size falan dedi,bende sağolun dedim oda eve katkıda bulunacaksınız ne güzel dedi bende ne Zaman gönderim yaparsınız dedim ,bana pazar tatil olur fabrika,patronu kızdırmayayım 😂😂 diye bu emojler attı…bende anladım dedim ,nerede oturuyorSUN diye yazmış..deliye döndüm,o soruyu cevapsız bıraktım, Ürünlerinizi eşim alsa dedim,hayır ürünler evinize teslim edeceğiz dedi,bende iş yeriniz nerede dedim kısa cümleler kurdu,yani konuşmamın aralarında kahkahalı emojiler atıyordu…..Engelledim hemen😑😑😑😑 sinir oldum yaaa,eşimde engelle dedi, belli niyeti dedi, uğraşma dedi..