EmrAli-2 sütüm az diye düşünürseniz olumsuz yanıt gider beyine ve ona göre sut uretiminiz olur bende 3 aylık anneyim ilk bebegim sütüm az diye düşünürdüm ama bebeğimi ne kadar emerse onun kapaasitesince süt üretimi oluyor, süt her zmn hazırda bekler bebeğin emmesiyle iner . Bende çok telaş stres sinir olmuştum bebeğime kızmıştım aç bıraktığım da oldu ama bu çözüm değil emmesigi yerde sağın ya depolayin ya sagdiginizi verin , sağdıktan sonra da meme teklif edin bazen öyle aliyirlar , dönerek emzirun , yatarak emzirin, ten teması sirasinda emzirin, karanlık sessiz ortamda emzirin . Büyüdüklerinde Alışık olmadığı olmadığı ortamda emerlwrken etrafa bakicam diye emmeyebiliyorlar , yada uyuduklarinda uykusunda emmek isteyebiliyorlar. Benim bebeğimde halen daha aynı emmiyor arada aç uyuyor yarım saat dedmeden mızmızlaniyir uykusunda emiyor tekrar uykuya geçiyor. Ama asıl stres yapmayın hep olumlu düşünün bebeğim emiyor sütüm yetiyor deyin . Emin olun bebekler siz kotu dusunduğunuzde hissediyorlar . Süt içinde rezene icebilirsiniz tarçınlı su , still tea var ebebekte civilde ya da sitelerde ondan faydalanabilirsiniz . Ben içiyordum onları ve faydası oluyordu . Bebginiz emmiyorsa emdiği sıklıkta sütünüzü sagin ki sütünüz artsin , emmiyorsa bile sık sık sağın . Sütünüz yenilensin. Yediğiniz içtiğiniz farklı olursa sütünüzün tadı değişebilir . Veya ben mesela parfüm deodorant kullanmam duştayken de aynı şekilde çok oraya sabundur kopuktir sürmekten çekinirim , anne kokusuna ve sesine karşı çok hassaslar