Merhaba, kizim gece yarisi uyanip odasindan yanimiza geliyor ve ortalama bir saat bir turlu uykuya dalamiyor. Dönüp duruyor yatakta. Boyle bisey yasayan baskasi var mi merak ediyorum. Besin alerjisi vardi gecti artik ama acaba bu da bi belirtisi mi gecmemis olabilir mi diye dusunuyorum. Benzer durumlar yasayan varsa yardimci olursa cok sevinirim