Biz 12 aylığız şurada durayım ben de. ❤️ Yeni tarifler denerim sık sık. O yüzden burada bekleyeyim de tarif alayım. ☺️
Biz üç öğüne geçtik ama bazen iyi yiyorsa veya vakitsiz uyanıyorsa iki öğün olabiliyor. Sabah kahvaltıda genelde mücver (çok seviyor ve içinde yok yok, soğan, kabak, patates, biraz peynir gibi) mısır unuyla bazlama, sınırsız şekilde pankek deniyorum ve çok seviyor (zeytinli pankek, muzlu pankek, muz dolgulu pankek, tahinli pankek gibi), salata, zeytin gibi şeyleri çoktan tek tek yiyor. Meyvesini kahvaltıda veriyorum doktorumuz öyle daha faydalı olduğunu söyledi.
Öğle yemeğinde genelde çorba veya meyve/ kuruyemişler şeklinde.
Akşam yemeği biz ne yiyorsak (mesela dün balık kuşlama yedi, altı hamsiye denk geliyor)