Berram bebeğim yeni doğduğunda bende böyle bi post açmıştım, mantar ile ilgili bilgim yok ama çok kaka yapmasına herkes çok normal büyüdükçe azalacak ve ek gıdaya geçince bu yaptıklarını çok arayacaksın demişti. Çokta haklı çıktılar. Şuan 10 ay 20 günlük 2, bazen 3 günde bir yapıyor ve o da zorlanarak, sürekli kabız oluyor,