umayin_annesi Bebeğim bir haftaya 3 aylıkçılarım üstünü örtenken dokununca sıçrıyor. Uykudan korkarak uyanıyor normal mi acaba .
Lavinyaa1 umayin_annesi tam ben açacaktım bu postu. Bebeğim 3 aylık artık yarım kundak yapmayı bırakıyım dedim ama sürekli sıçrayıp uyanıyor. Ne zamana kadar böyle sıçramalar devam ediyor? Sizler kundak yapmayı kaçıncı ayında bıraktınız
umayin_annesi Lavinyaa1 Ben hiç yapmadım kundak en baştan beri sevmiyordu çıkmaya çalışıp ağladığı için. Ama böyle korkması beni çok üzüyo. İrkiliyo en ufak şey de.
Lavinyaa1 umayin_annesi benimki de aynı. Aceba derin uykuya tam dalamıyorlar ondan olabilir mi?( post üstte gözükür inşallah) bilgili, tecrübeli anneler, yaşamış, başına gelmiş anneler yazar umarım