H_nurozkan Merhaba şimdi tansiyonumu ölçtüm 10/7 nabzım da 65 normal mi nabzım çok mu dusuk arada böyle oluyor Bayadir olmadı ama ben efam yaptım gece gece
H_nurozkan mommybaby ben biraz kafama çok takıyorum ya ilk önce ölçtüm 67 sonra bir daha ölçtüm 65 çıktı