Emelli Merhabalar, Oğlum dün aşı oldu ertesi gün öğleden sonra ateşi çıktı . Gecesinde de 38,5 lara kadar çıktı . Bu şekilde olan var mı? Aşıdan mı acaba emin olamıyorum.
melasya Emelli daha önceki karma aşıları ateş yapmısmıydı.aşılardan sonra 72 sa içinde ateş huysuzluk ağrı beklenir ama takıpte kalın.başka belirtide eklwnirse hast gidin şuan rsv ve influenza domuz gribi salgını ck yaygın
Voda Emelli merhaba 4 yaş hangi aşılar yapıldı yurtdısında yaşıyorum Türkiyenin aşı takvimine göre yaptırıyorum. aşı takviminde herhangibir değisıklik oldumu KKK ve DAPT-IPA yazıyor aşı takvimimizde Türkiyedeki hemşiremize ulaşamadım bilgi verirseniz memnun olurum
Emelli melasya bu zamana kadar yapılan hiç bir aşısı ateş yapmamıstı. Zaten agır grip atlattı hala öksürügü devam ediyordu. Aşıdan önce gayet iyiydi . Neyden oldugunu çözemedim.