Adına seslenince bakıyo bizimle iletişimi var oynamak isteyince balonunu alıp gelip bize atıyo baybay deyince yapıyo bi şarkı çaldıgında oynuyo veya kendi yaşıt birini görünce onurlara oynuyo kalabalıkta vs gayet iyi seviniyo gülüyo gözlerini kapatıp açıyo şımarmış gibi bişeyi yapma dedigimde dönüp bana bakıyo veya daha önce hayır dediğim bişeyi eline alınca hemen bana bakıyo gel kızım benimle deyince peşime geliyo ama çok bi kelimesi yok baba dede diyo eğer çok acıkmışsa mama diyo hadi diyo bide onu gıdıklarken gıdı gıdı diyorum oda bana aynısını yapıp gıdı gıdı diyo normal mi gelişimi acaba